Procedura de urmat în cazul pierderii sau blocării unui card obținut în baza OUG 83/2023
În cazul în care un destinatar final eligibil a pierdut cardul Social pentru Sprijin Educațional, beneficiarul trebuie să blocheze cardul, din aplicația mobilă dedicată a emitentului cardului sau apelând serviciul de Asistență Clienți al emitentului cardului.
Ulterior beneficiarul trebuie să înștiințeze unitatea de învățământ, care la rândul ei va înștiința Inspectoratul Școlar.
Dacă un beneficiar a pierdut PIN-ul, NU va raporta cardul ca blocat, poate accesa opțiunea‚ reamintire PIN din aplicația mobilă a emitentului sau poate să contacteze direct emitentul, în vederea emiterii unui nou PIN.
Sumele încărcate pe card nu se pierd și vor putea fi utilizate după emiterea noului card. Este esențial însă ca imediat după constatarea pierderii cardului să fie contactată unitatea emitentă (UP Romania) pentru blocarea cardului și prevenirea utilizării frauduloase.
Date contact UP ROMANIA SRL
Telefon: 0374 66 22 73, Email: [email protected]



